nytt .

jag har länge velat pröva denna sak nedan från smasbox (ett personligt favorit märke för övrigt!). den ska jämna ut röda partier i ansiktet sägs det. eftersom jag är ganska flammig i hyn så kändes detta ngt för mig! eftersom jag hade 20% på KICKS så passade jag på att utnyttja erbjudandet med denna primer. jag fick även en gratis underlags-sminkning på KICKS. härligt att bli ompysslad! och resultatet blev bra. hon använde Lancomé foundation för 440kr och I.D bronze powder 375kr ovan på det! smink är inte billigt alltså!




nu ska jag snart iväg och spela match med DFK (vårt b-lag) mot st. olof (konstigt namn på ett lag.....vet inte ens vart de kommer ifrån)!


2009-09-29 @ 15:29:17 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen