min dag i bilder .

dagen skulle börjat då A pussade mig hejdå innan han försvann till skolan.
meeen lika fort som jag vaknade somnade jag om igen (!!). vaknade vid 10 och började tvätta, sedan bakade jag kanelbullar så nu är hela frysen full ( härlig känsla! )- därefter städade (dammsög) jag sängen och under den- efter alla hantverkare här hemma är där damm precis överallt så nu börjar här ser skapligt ut. fortfarande en del saker som skall sättas på sin rätta plats men man börjar se golvet iaf :D

(lisa har bara slappat hela dagen och hon kliar sig inte alls i örat längre, wihoo- vilket innebär att medicinen jag TRYCKER i henne faktiskt kommer ner i hennes lilla kropp!)

baka är så mkt roligare med fina skålar:

är du som jag och älskar då man byter till vintertäcke?

inget ont om sommaren men guuuud så mysigt det är med ett duntäcke!!

dock tror jag A tycker det är lite väl tidigt men är han varm är det bara att hålla om sin isbit till flickvän!!
ett plus för hösten är även att nu är det fritt fram för flanellpyjamasen! HA!

 

nu ska jag duscha av mig- sedan fredagsmys hemma hos andrés söta familj <3

 

 


2009-09-04 @ 17:49:46 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Emelie

Rosti skålar?



Funderade senast idag på att byta till vintertäcke men det får nog bli till efter Thailandsresan.


2009-09-04 @ 19:56:10
URL: http://emeliepamp.blogg.se/

Postat av: Emelie

Dom var jättefina dom med! Dyra?

Tror inte jag ska handla så mkt i thailand. De har nog inte storlekar till mig så mkt. Tänkte kolla mest efter väskor och sånt. men väskorna blir nog bara halvfulla påvägen dit. annars går det alltid att köpa en ny väska där ;)


2009-09-05 @ 10:32:35
URL: http://emeliepamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen