mammsen är bäst!

idag har mamma och jag setts i stan och vi är helt sjuka båda två- alltså, som vi kan shoppa! hade jag bara haft min vanliga mac dator och inte denna sege PC:n hade jag visat er allt men så länge kommer lite smått:


vasar från lagerhaus


fat från lagerhaus, 129:-
rätt fint som fruktfat kan jag tycka .



armband från åhlens city (köpte det för bonuscheckar jag hade där, toppen!)

både mamma och jag köpte likadana stövlar från åhlens city!
jag älskar stövlar- det enda roliga med hösten!


2009-09-02 @ 21:58:39 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Hihi min lilla shopaholic! Fina saker du har köpt!!!



Ahaa, lilla Lisa då! Hoppas hon blir bättre snart!



Oj, vad kul att alla dom (nog) hänger med!! :D



Jag är ledig idag (ska storstäda här hos Daniel hehe) och imorgon jobbar jag 9-17.



Du får tänka på att det inte är såå långt kvar av skolan gumman! Vet att du kommer klara det! :)



puss puss


2009-09-03 @ 09:57:23
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Sånt armband som du ALLTID kollar på :P Och det med blomman hihi


2009-09-03 @ 18:34:51
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: malin

Mys mys med shoppingrunda med mamma!!=) Fina saker du köpt!!=)

Hur gick det med Lisa i dag?

Gud vad jag längtar till lördag nu, även Jeppe är laddad!!=) Har du lyckats övertala André än?

Du ska väll inte jobba denna helgen??

Puss


2009-09-03 @ 21:21:45
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen