höst och underbart väder .

lisa är sjuuuuk, hennes öra gör ont. vi har tid imorgon! hon är en gammal dam men jag hoppas det inte är ngt allvarligt utan en vanlig öroninflammation!

just nu ska jag själv till herr doktor- jag får hostanfall vid fysiskt aktivitet! hoppas inte på astma, blä.

kl 13 ska jag jobba 1 timme (bara lära mig en ny jäs-ugn) idag sedan blir det träning ikväll (om inte doktorn säger NEJ!)

igår började skolan, det kändes faktiskt sådär..jag saknar alla fina minnen jag fått denna sommar. den bästa på väldigt länge!

vi hörs kanske senare..min datorladdare är kaputt så skriver från en gammal PC som är väldigt seg så känner inte direkt för att blogga då men jag kommer tillbaka...tills dess; ha det fint alla fina människor och ta hand om varandra!


2009-09-01 @ 08:44:08 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen