heels.

okej nästan kommit på min outfit till ikväll men inte helt nöjd- får nog ta och tvätta håret och fixa mig innan, svårt att pröva då man inte är helt nöjd med sig själv!

vill iaf ha lite heels ikväll men har ett problem med mina gladiator-sandaler- de ser inte särskilt fina ut på klacken! jag har bara använt dem ett fåtal gånger i sommar (inte ens på dansgolv) och redan ser de ut så där!!! kanske får åka tillbaka med dem? iaf kanske inte det syns på björkas mörka dansgolv . . .

nåja ska hoppa in i duschen nu sen får vi se!


2009-09-05 @ 14:11:20 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Marie

Jag tycker du ska ha dem ändå. Jag har ett par exakt likadana fast från SkoPunkten och de ser inte ut så där på klacken. Ta en titt där inne ifall du vill ha ett par med bättre kvalité!! Ha en bra dag! Mvh Marie


2009-09-05 @ 14:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen