fredagsmys .

åhhhh jag njuter fortfarande av denna härliga fredag, här kommer varför:

1. vädret
2. jag har träffat den bästa malin, den bästa sandra och den bästa gollen idag <3
3. jag har ätit supergod lunch hos bästa sandra (lina b, jag tog 2 ggr)
4. jag har inte shoppat trots att jag varit på nova i 4h
5. jag ska laga mat och se film med andré ikväll
6. jag + mina bästa tjejer ska ut och dansa imorgon (frida o lotten saknas dock..snyft)
7. det är idol ikväll
8. jag har tagit en underbar dusch och har en ansiktsmask på ansiktet nu

ibland är livet sådär perfekt- låt det förbli så!
trevlig fredag mina vänner!

nu:


2009-09-18 @ 19:54:37 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M


2009-09-19 @ 18:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen