en längtan .

längtar ihjäl mig till imorgon :)
det kanske låter skumt för vissa av er eller så är alla människor så här? men jag ska alltså bli bjuden på hemmagjord lunch av sandrixen hemma hos henne och jag vet inte vad det är med mig, men när folk tänker bjuder mig på hemmagjord middag så fylls min kropp med en härlig längtan innan och jag kan känna saliveringen komma. jag bara älskar mat och jag hatar att laga mat- borde vara därför? sen att jag bor själv och att laga mat till bara sig själv är väl aldrig kul? tur man har så många godingar omkring sig som alltid ställer upp för ett matvrak! sen att jag bjöd in mig själv till sandrixen är en annan story!

så vänner vill ni göra mig glad- bjud hem mig på MAT! :)
jag kan betala! :)

nu ska jag sova och drömma om den goda lunchen imorgon!
så mysigt att komma hem till sandrixen som bor i mitt drömhus =)


2009-09-17 @ 22:34:06 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Åh gumman, du är så jävla söt! :) Bara 3½ h tills du får hemmalagad lunch hihi. See you soon! Puss på dig snygging


2009-09-18 @ 08:32:37
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen