skoldags !

idag börjar jag och linda kl. 13.00 . då ska vi 2 hålla en lektion om munhälsa för ca 20st sjuksköterske-studenter på skolan . det är inget roligt men gick bra förra gången (i våras) så hoppas det fungerar lika bra denna gång !

vi ska se lite innan för att gå igenom allt och käka lunch ihop på tåget så jag ska köpa med mig min (och fridas!) favoritsallad som man "byggger" ihop själv på ett ställe vid Lugnet här i Malmö. Min favorit är kyckling+ fetaost med pestosås, sen får man välja tillebehör själv för endast 45:- !



ikväll blir det tjej-mys här hemma! jag har idol, jag har The Tjej_film och jag har sötsakerna :D

imorgon är det dags för mini-semester till Köpenhamn med andré för 1 natt . båda två längtar jätte mycket, varje sms vi skickar handlar typ om det "var ska vi imorgon älskliiiiing?" *hihi* nej men det är så välbehövligt att få tid ensamna och bara rå om varandra!

nej nu får jag cykla mot vårt älskade K-stad- tåg!



2009-09-25 @ 09:34:57 Länk ett liv var det ja Kommentarer (4) T ()



Kommentarer

Postat av: Lina B

Lycka till idag!


2009-09-25 @ 09:56:39

Postat av: Leia

God dag!

Hoppas du får en fin fredag! =)


2009-09-25 @ 11:57:47
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Postat av: TereseErica

Hej tjejen! Allt bra med dig idag?


2009-09-25 @ 14:54:23
URL: http://tereseerica.blogg.se/

Postat av: Josephine

haft en bra dag ? :)


2009-09-25 @ 19:01:21
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen