Arvingarna live på Björka Loge

mina fina töser- vilken kväll vi hade igår ! allt var på topp fast Arvingarna var inte så laddade som jag hade velat . man hörde ibland inte vad Casper sjöng meeeeen det var inte viktigt, det viktiga var att vi hade kuuuul och det hade vi ! andré umgicks med daniel och jeppe och var helnöjd efter en kväll i maskinernas tecken! min fina lilla älskling fick upptäcka bonde-livet och han älskar det, naaah :) hela vägen hem fick jag lyssna på vad han fått vara med om! hihi!

särskilt glad är jag att gollan följde med ut och verkligen förgyllde vår tjej-kväll!

bilder och videos kan berätta mer.

 













gollan du är så kuul:


söte-malin är alltid go och glá:

vilken lyckad video:


2009-09-20 @ 13:15:28 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Haha klockrena bilder och filmer!! :D Men jag kan inte se den sista filmen :( dom frågar om jag har fått en inbjudan eller nåt sånt dära?? Puss puss


2009-09-20 @ 15:46:52
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: malin

ha ha ha, vilka filmer!!=) Tack för hjälpen!!

Den tredje där gollan säger "hallåja hur är läget" är sjukt rolig!!=)

puss


2009-09-20 @ 17:41:26
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Nu kunde jag se alla filmerna!! :D Fan vad kul vi har tillsammans! :) Puss


2009-09-20 @ 18:02:35
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen