dan före dan .

hej hopp!
idag har jag haft full dag i skolan och inte lärt mig något- det är inte ofta man lyckas med sånt! nåja, fick umgås med mina kära klasskamrater och det var trevligt . även en tolkning till gud hann göras . . . ! högskolan var det ja!


när jag kom till malmö igen öste regnet ner och det var lite kul att linda iförd flip-flops var dyngsur *hihi gumman* . jag cyklade iaf mot mac support och skulle hämta min laddare till datorn men då visade det sig att sladden befann sig i lund så jag fick låna en sladd och komma tillbaka imorgon- snäll kund som jag är lydde jag försäljaren och tackade för mig.

nu sitter jag och myser med min A- vi ser scary movie 4- sämre film får man nog leta länge efter meeeen inte det som räknas utan att han är HÄR hos mig ! sov väldigt dålig inatt och vaknade flertalet gånger då jag trodde ngn var här inne i min lägenhet ! inatt ska jag sova GOTT!

imorgon är jag ledig- då ska jag tvätta och göra riktigt fint här, kanske baka något till andrés familj med, vi ska dit imorgon kväll på middag. myspys fredag som vanligt :-)

jag och andré övar inför lördag :-)

 



2009-09-03 @ 22:43:02 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: malin

Hihi, va söta ni är!!!=) Vi kollar också på den fimen, löjlig men man får sig ändå några skratt!!=)

Puss på er


2009-09-03 @ 22:46:35
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Mia

Guuuud sån gullig teckning du ritat :) sött



Hoppas att allt är bra annars gumman. Puss på dig


2009-09-04 @ 21:02:04
URL: http://mihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen