uggs !

inte visste jag när jag, 2005 köpte min uggs, att de skulle komma att bli så poppis! de börjar dock bli rejält slitna nu men ett par nya kostar ju 1999kr! tror inte jag gav över 1000kr för mina! men som sagt de var inte alls poppis då + de är köpta i usa (sverige ska alltid överdriva med sina priser!) var ju en fattig au pair då :D nu ska jag ut och handla min favorit sallad med fetaost! mumsens! fetaosten får jag dock ta med mig själv för jag vill ju ha min laktosfria :D sen blir det nog att börja packa....(nepp inte börjat ännu.)

har vattnat alla mina orchideér idag- gör det en gång i veckan som andrés mamma rekommenderat mig:


2009-10-07 @ 13:17:39 Länk ett liv var det ja Kommentarer (4) T ()



Kommentarer

Postat av: Emelie

Sånna vill ju jag ha fast i svart och modellen högre. Tyvärr kostar dom ju massor :(

Är dom så sköna och varma som det sägs? Har lovat mig själv att inte shoppa mer från nästa studimedel kommer men är bra sugen ändå!


2009-10-07 @ 18:38:47
URL: http://emeliepamp.blogg.se/

Postat av: Emelie

Joo mycket mycket elakt gjort! haha

Till mina megaben måste jag nog ha de höga så det inte ska se konstigt ut. Fast de låga är ju ganska många hundralappar billigare.

Visst hade det varit najs till min nya canada goose jacka ;)

Men de finns säkert kvar att få tag i efter den 25e också.



Är storlekarna små/stora/normala btw?


2009-10-07 @ 18:43:44
URL: http://emeliepamp.blogg.se/

Postat av: Emelie

Misstänkte det skulle bli förstort med 40½ en mindre är 39. Men så är det väl med utlänska storlekar.

Tycker jackan är för dyr jag med men har fått en slant och då kan man ju unna sig lite lyx :)


2009-10-07 @ 18:49:56
URL: http://emeliepamp.blogg.se/

Postat av: Emelie

Det blir nog brandos tror jag, inte så många andra ställen som har skorna vad jag vet. Går ju att beställa från nätet men massa tull osv och är det fel på skorna så blir det besvärligt så ävenom det är halva priset inkl avgifter köper jag nog i sverige. Är inte medlem där faktiskt men kanske ska kolla över det om jag orkar


2009-10-07 @ 23:45:47
URL: http://emeliepamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen