söta du .

har jag världens bästa kompis eller vad?
söta frida kom förbi med ett choklad ikväll! hon bara stack in handen genom fönsterrutan och sa "krya på dig, nu ska du få vila igen" sen åkte hon hem igen! det värmde ordentligt! jag nämnde bara i all hast innan då vi snackade att jag fått ont i halsen!

japp halsont har kommit kypandes för både mig och A. ni vet sådant halsont som kommer resultera i en förkylning- det gör ont när man sväljer liksom! detta är så drygt, jag tar hellre förkylningen direkt!

nej nu ska jag sova så jag kan ta hand om mina patienter imorgon! hoppas hoppas hoppas jag mår bättre imorg, har inte tid att vara sjuk! missar vi patientpass måste vi ta igen det på loven och i jul ska jag ju åka skidor(!!!)


tack söta fridan! du är helt underbart snäll! kärlek!!!




2009-10-26 @ 22:29:22 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen