måndag .

jag älskar att dansa och tramsa!


på fredag till söndag ska jag till sthlm på kurs och annat kul. jag har länge velat ha en weekend väska på hjul med tanke på att det blir en del små-resor på ett år. det bästa jag och andré vet är att fara iväg över helgen till te x danmark och sedan gå lite i stan och då kan det vara tungt med en axelväska så funderar på en med hjul men frågan är vilken jag ska köpa?? alla är så fasligt dyra och jag vill ju inte ha en "tantig" utan gärna en flashig svart i högglans från titan!

idag hittade jag en (eller tja flera) klockor jag vill ha när jag gick förbi affären klockmaster!
de kommer från tritoni och jag är såå nära på att beställa en ...
men vilken färg??????


2009-10-19 @ 15:46:02 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Haha herregud vilka bilder! :P Alla klockorna är ju skitcoola! Hade inte kunnat bestämma mig hihi. Puss på dig söt (tid att ses nåt i veckan?)


2009-10-19 @ 16:34:12
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Emelie

Har en stor rosa sån titanväska. Den är jättehärlig att köra med, så mjuk och följsam. Men dyra är dom tyvärr....


2009-10-19 @ 20:58:14
URL: http://emeliepamp.blogg.se/

Postat av: malin

Dom är ju skit coola, jag röstar på den vita eller den mörkblåa näst längst ner till vänster!!!=)

PUSS


2009-10-19 @ 23:06:26
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen