måndag .

jag har verkligen kopplat bort allt som heter skola denna helgen så igår kväll slog verkligheten till mig med en stor fet smäll så nu sitter jag här med plugg upp till öronen! linda sitter vid andra sidan MSN och det funkar i nuläget riktigt bra- med andra ord, det går framåt! vi ska skriva ett arbete om allergiska reaktioner och diskutera och fundera och bla bla. jag vill hålla på med tänder! jag vill lära mig saker som ger mig något! förra arbetet handlade om mödradödlighet i kambodja. HALLÅ? tandlossning, protetik, karies? var finns dessa ämen i vår utbildningsplan? *suck och äsch*

iaf bilder från sthlm kommer lite senare. jag bara måste introducera lugnet för min kropp och därför fortsätta skriva på detta abete. sedan ska jag varva ner, laga middag med andré och se en bra film! då kommer det nog finnas tid för en och annan bild från sthlm-helgen!


ikväll ska vi laga tacos och se en film !


2009-10-26 @ 12:00:47 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Hehe näää, hennes är ganska mycket ljusare, men syntes inte så mycket när jag hade flätat det.. Funderar på att köpa hihi. Om jag hittar något ställe med riktigt bra priser..


2009-10-26 @ 14:25:09
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen