kerstin florian .

idag mår jag inget vidare. ni som följer mitt intressanta (!) liv kunde i slutet på förra veckan läsa om mitt halsont. jag tog det inte lugnt i helgen och vips- halsontet blev värre. förvånad? jag är helt trött i huvud och lungor pga allt hostande meeen det är ju inte värre än så ska inte klaga för mycket. jag hoppas i alla fall det blir bra för denna helgen är det dags för london ju! och imorgon vill jag kunna behandla mina patienter!

iaf i förra veckan bestämde jag mig för att beställa lite produkter från kerstin florian. ett gammalt favoritmärke som jag hade då jag var i 15 års åldern då mitt intresse för hud/hårvård var minst lika stort som idag! jag var väldigt nöjd med produkterna som används på många SPA:n runt om i världen! de hade ett startkit som jag köpte vilket innehöll cleansing gel, tonic water, serum och dagcremé! jag köpte även en mudmask som jag minns var jätte jätte bra!

ska ta och inviga detta kitet litet senare, sedan hoppa i pyjamasen och kurera mig framför våra hollywoodfruar!


2009-10-05 @ 14:39:28 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Anonym

Stackare då, kanske det är en liten släng av kultingsjukan?? Ha de kul nu med Mia i London och smitta ingen, haha

jag är oxå förkyld dock ingen hosta...

Kram o krya på dej /S


2009-10-05 @ 15:02:13
URL: http://allidaelvira.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Jaaa det känns ju knappt att man har det på sig! :) Bra att det blev godkänt av experten Lina hihi. Gillar det än så länge. Oj, spännande saker du har köpt! :)


2009-10-05 @ 15:51:10
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen