Gekås, Ullared .

här kommer uppdatering från den bästa roadtripen på länge, nämligen den som gick till ullared!

påväg i bilen

framme, mer folk än vanligt
någon maj-lis hade tom märkt sin vagn

lunchdags vid vanliga bordet


en del saker provades och blev till köp

i kön då det äntligen finns tid för snack

mina inköp

skinnjackan är i mörk-brun och jag är jätte nöjd med den!
den kostade 799kr men var värd varenda öre!

annars handlade jag detta:

  • tandkräm, deo, bomullspads
  • tvättmedel, sköljmedel
  • strumpor
  • elva kläder+ leksaker
  • fars dags present
  • burkar
  • ljus
  • hårspray, hårband
  • mjölkskum
  • tjejveckan saker
  • sadelskydd, cykellampor, låsolja
  • t shirt, skärp, leggings
  • plastpåsar, wc duck, rakblad
  • monopol sverige
  • dra-på-lakan svart, julkalendrar till mig och A
  • wettex-trasor
  • plastflaskor att ha shampoo i när man reser
  • tyngder att sätta på armar/ben när man powerwalkar
  • servetter, iskubs-hållare
  • mini-plattång
  • hårgelé + deo till A, duschcremé och bodylotion från ldb
  • dammvippa, mörblå fleece, bak-mått (var av med mitt matskeds-mått)

japp tror det var nästan allt :-)


2009-10-31 @ 11:28:22 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen