frisör och shopping .

i fredags var jag hos frisören! fyllde bara i utväxten som var riktigt markant! riktigt nöjd med färgen. höstig och naturligt blond som man önskar man var född i ist för denna råttfärg! :)

gon gjorde slingor och sedan la hon i en ljus nyansering som fick verka 5min!
efter nyanseringen får hela håret sig en uppfräschning!

ikväll ska detta på:

skor som inhandlades idag.
typ har redan likadana med de är på service. "lilla" igor (lindas vovve) tyckte ju mina var jätte goda sist vi var där hemma! så dessa får ersätta mina favvo-dans skor tills de är tillbaka! dessa kostade bara 299kr på dinsko så det var inte så farligt.
klänning från H&M.

nu är det snart skräpmat med malin och frida.
sedan börjar festen! vi ses i vimmlet! :)


2009-10-17 @ 16:36:57 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen