Swing IN med småtöserna .

OJ vad hårt det blev i fredags med tjejerna (linda, malin o lina)- kunde inte ens blogga igår så trött jag var :-D men idag har allting ordnat upp sig och jag känner mig som mig själv igen men jag kan ärligt säga att jag minns inte sist jag var så trött efter en utgång!

tjejerna kom vid 13.30 och innan dess hade linda och jag handlat mat till kvällen. mat som lindas snälla sambo lagade åt oss! vi hämtade lina och malin vid tåget och körde till mobilia där alla shoppade(!). jag hittade ett par jätte fina jeansleggings och 2 tunikor. sedan fikade vi och snackade gojja på espresso house! därefter lämnade linda oss andra hemma hos mig där vi bäddade, duschade och fixade oss fina inför kvällen! sedan blev det buss hem till linda och mange! och där började äventyret! VILKEN PERFEKT KVÄLL! det enda som stör mig är att jag missade ett samtal av en festsugen malin som ville joina (förlåt gumman...). det hade blivit så kuuuul!

middagen var supergod och sedan spelades det och stojjades. linda och manges "lilla" vovve tuggade i sönder mina favvo-utgång skor så vi fick ta taxi hem till mig och byta innan kvällen fortsatte på swing IN där medelåldern låg på 50+ men gud vad roligt vi hade! klockren kväll! vi var där tills de stängde, mer detaljer än så går jag inte in på, sedan blev det harry´s tills de stängde vid 5 och kvällen avslutades på mc donalds!

dagen igår kände jag mig märklig i huvudet, alla var jätte slitna men ändå lyckades vi ta oss upp i stan för finmiddag på gustav adolfs restaurang, planka, fläskfilé, vitlöksbröd..you name it! lyxigt och gott! vid 15.30 åkte lina och malin hem och jag somnade 3h. sedan tog jag och gubben ett varv med bilen och inhämtade mat och godis innan en perfekt slappe-lördag!

Jag fick en jätte söt present av malin o lina, en gammeldags plåtburk med coola muffinsformar och en gammeldags magnet. PRECIS i min stil! älskar det! tack fina tjejerna :) :

lina hade liiite svårt att välja outfit:


hemma hos linda, mange, buffie och "lilla" igor:





om man frivilligt väljer att festa med 4 framtida tanhyggor får man skylla sig själv:



Karoeke på Swing IN:




Påväg mot Harry´s :

tack fina flickorna för en helt perfekt kväll :-)


2009-10-04 @ 12:36:57 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Lina B

Tack själv gumman,vilken dunder kväll men kände mej fortfarande bakis när jag vaknade imorse!!Sjukt kul var det iallafall =)Hoppas ditt trapphus luktar gott nu efter ett visst litet missöde under natten hahaha,det är hårt att festa med "tanterna".


2009-10-04 @ 14:16:17

Postat av: malin

Ni ser ut att ha haft en kanonkväll, och ja, det var verkligen synd att du missade mitt samtal, men det kommer ju fler tillfällen!!=)

Pussssss


2009-10-04 @ 21:30:17
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen