riktig vänner ger en kaka .

jag har världens bästa klasskompisar.

tack malin och lina för en väldans god pistage-snäcka (som alma kryddat lite extra) :)

grupparbetet gick med hjälp av en snäcka väldigt fort =)

förresten:

igår när jag och fridan strövade runt på hansa gallerian var där 2 killar som lekte i rulltrappan och försökte gå upp i fel riktning. vi var påväg ner i den rulltrappan. ena killen fastnade då mellan de svarta handtaget och en pelare då han försökte klättra upp på handtaget. han hade bara en fot i rulltrappan och den andra i samma höjd som sin axel! vi trodde han skulle klara ut det men man såg riktigt paniken i hans ögon så vi for ner och jag lyfte upp killen samtidigt som vi gick upp i trappan i takt med rulltrappan som rörde sig och frida puttade på och upp killen så han skulle komma upp med foten från glipan han fastnat i. som tur var kom en vakt och stängde av rulltrappan så vi fick upp killen på räcket och han kunde krångla upp sin fot! han tackade och for därifrån efter vakten tagit sig ett ordentligt snack med honom.

samtidigt som det var väldigt dumdristigt var det synd om pojkspolen men jag tror nog inte han gör om det.

frida och jag väntar med spänning på ngt sorts pris...hm :)


2009-10-15 @ 21:34:04 Länk ett liv var det ja Kommentarer (7) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Oooj!! (Bra bild du har ritat förresten!! hihi)

Ja man tröttnar ju på håret förr eller senare (snarare förr i mitt fall haha), så vi får väl se. Men så skönt nu att slippa dyra frisörkostnader!! :) Puss (msn?)


2009-10-15 @ 21:39:51
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Nä det klipptes inte, låg nog bara annorlunda, för håret ser SKITlångt ut på första bilden haha


2009-10-15 @ 21:40:43
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Jasså det blir bara färgning imorgon? Hihi, kommer bli så fint så! :)


2009-10-15 @ 21:49:20
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Lina B

Vilken hjälte du är Lina P! Väldigt fin illustration du gjort till den lilla historian =). Hoppas du inte blivit sjuk efter att ätit Almas special krydda som hon lagt just på din bulle!


2009-10-16 @ 13:39:43

Postat av: Emma

KIKA GÄRNA IN I MIN BLOGG :) SKULLE VILJA HA DESIGNTIPS!



emmajohanssona.blogg.se


2009-10-16 @ 13:57:05
URL: http://emmajohanssona.blogg.se/

Postat av: malin

Ja, jag ska nog ha den kavajen i morgon, jag har provat lite outfits nu så det blir nog den.

Det här med val av spikmatta är inte lätt, man tänker att det är nog inte så stor skillnad på orginal och kopia. Vi har inte bestämt oss för vilken vi ska köpa än.



he he he, rolig bild du ritat, man förstår lättare med hjälp av den. Tur att killen inte skadade sig.

Är Lina ladda inför i morgon??

Pusssss


2009-10-16 @ 16:37:40
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: fridan

hahahahaha....shit här satt jag o hade glömt den hemska lilla händelsen. gud ja, min panik fanns där ett tag med. det var faktiskt en obehaglig situation. gillar verkligen din bild. pusskram lina fina imorgon ska de partas!:D


2009-10-16 @ 22:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen