onsdag .

härligt att så många gillade min nya design . den är väl inget märkvärdigt men stilren tycker jag och väldigt skönt att den ser likadan ut i olika webläsare- innan var det vissa av er som fick scrolla när ni ville se den i bredd osv.

jahapp ikväll skulle jag ha en plugg/spa/mys- kväll med spaghetti och köttfärsås men mitt i plugget kommer en nyklippt andré in till mig. han hade prövat en ny frisör här i närheten av mig, 50kr hade det kostat och han blev jäääättefin! så ja, andré ställde sig och laga maten och jag pluggade- redovisning av allergiska sjukdomar tillsammans med linda imorgon!

jahapp god natt på er!


2009-11-04 @ 21:44:08 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: olatidman

fan vad jag blev sugen på spaghetti och köttfärsås


2009-11-04 @ 22:23:17
URL: http://tidman.blogg.se/

Postat av: malin

Gud va fin din nya desigan är, fräsh och gullig, hihi!!!=)

Puss


2009-11-04 @ 22:32:55
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen