mys-söndag .

hej hopp!
hemma från promenixen och lunchen nu! ska snart hem till fridan och johan igen för en kopp kaffe innan jag ska hämta A på malmö C. han kommer hem från linköping idag. så nu har du det skrivet var han är, Jeppe. Jeppe ville inte riktigt inse att André faktiskt inte var på festen igår! Hahahahahaa!

när frida och jag var påväg tillbaka från vår promenix till bilen så gick vi förbi ur & penn och giiiiiissa om de har fått in fina klockor från jet set i alla möjliga färger! frida och jag kunde inte motstå 10% rabatt erbjudandet vi fick och handlade varsin fin blå klocka :-) de kostade 498kr (utan rabatt) och de från TRIWA som jag bloggade om för ett tag sedan kostade 1000:- så detta måste innebära jag kan köpa 2 från jetset eller hur?!



nej nu kallar tvätten! rena kläder och träningskläder i veckan är nog behövligt!


2009-11-01 @ 18:00:23 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Lina B

Så bra att du hittade klocka nu, och halva priset mot de andra betyder ju absolut att man kan köpa 2!!! Iallafall i min värld...;)


2009-11-03 @ 09:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen