lördag i all ära .

världens mysigaste dag har jag och A haft . vi möttes upp i stan efter en lååång sovmorgon på tu man hand. sedan mötte vi upp hans föräldrar, gick lite i småaffärer och blev bjudna på en otroooligt god lunch bestående av pannbiff för mig och pasta med räkor för A! tack kerstin & håkan för det !

nu sitter A och pluggar för fullt och jag håller på och lagar fläskfilé! kl 20.00 kommer fridan och johan för spelkväll! jag köpte monopol sverige sist när vi tjejer var i ullared och det skall invigas kväll! :-D jag har köpt en maaaassa gott och ska även baka en hallonpaj lite snabbt och lätt nu medan maten blir klar!

bilder/videos från idol kommer imorgon . jag loooovar! dålig stil av mig detta :-)


2009-11-28 @ 19:30:49 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen