kommentarer .

jaha nu är tanten hemma . de andra förutom tant-frida hihi är på breeze och lever ut sin ungdom :-) vi har haft en toppen kväll och fy fan vad jag är glad jag har ett litet tjej-gäng, även om inte alla var med just ikväll! så underbart att ibland få vara så tjejig och tramsig och slippa tänka på vad alla karlar tycker och tänker!

det var verkligen häftigt att få se idol live. störtskön musik ikväll och riiiktigt bra tryck! alla i arenan jublade när calle kom vidare, antar att han har en heeeel del fans där eftersom det är hans hemmatrakter. alla var duktiga men så länge inte tove och erik åker ut är jag nöjd! erik var definitivt favoriten på malmö arena- herregud vad alla skrek/ställde sig upp! KUL!

efter idol blev det lite rolig sighseeing i malmö för busschamffören körde aningen fel! så jag blev helt seg/irriterad. fortsatte kvällen, efter jag hämtat mitt leg, mot stan där mitt sug försvann helt då lilla fridan inte mådde bra+ stökiga grabbar i kön som sa saker som gjorde mig FÖRBANNAD men inte vågade agera! jag och fridan bestämde oss för att lämna våra party och danssugna tjejer så de gick in på breeze och vi gick till mc donalds och sen varsin taxi till sitt! toppennöjd efter denna kvällen! riiiktigt skoj har det varit men gått alldeles för fort!

tack mina fina flickor för en härlig kväll!

bilder för den nyfikne kommer imorgon innan jag och A ska ut och gå på stan (hans förslag, gissa vem som är skiiiitglad?)...


2009-11-28 @ 02:42:14 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen