angående helgen .



den här bilden är från thailand sommaren 09 . kan ni gissa vem som är där nu och bor exakt där A och jag bodde? japp min kära pappa ! jag är inte alls avundsjuk!



helgen är redan fullspäckad.
känns faktiskt lite tråkigt men mkt tid går på jobb hela lördagen men ändå . älskar att ha spontana helger då jag gör vad som faller mig in men kan ju inte påstå att jag skulle vilja byta bort denna helgen! det kommer bli kuuuul! :-)

på söndag ska vi fira andrés fina farmor som fyller år! det ska bara bli en maaaassa MYS!


2009-11-12 @ 23:34:38 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: malin

he he, ja mer skålar, lätt. Var inom där i dag och såg jätte fina dessertskålar, behöver faktiskt det. Jag köper dom nog nästa gång jag är där, hehe!!=)

Gud vilken mysig helg du har framför dig!! Vilken film ska ni se i kväll??

Puss puss


2009-11-13 @ 15:42:52
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen