vvs-gubbe .

skepp o´hoj!
väckt av en vvs gubbe som skall kolla på läckan men skönt o komma upp . jag träffade A igår och vi var uppe till 2 så kände att jag behövde sova ut samtidigt som jag inte behöver det då jag ska jobba imorgon, kl 7 (då kan jag ej sova ut  dagen innan för då kan jag ej somna på kvällen= trött på jobb) så nu fick ni den utläggningen =)

annars idag då, jo om bara vvs gubbarna får rätt på läckan så skall vattnet sättas igång igen så jag kanske kan tvätta. sedan är det tentaplugg som står på tapeten :-(

men vi hörs säkert lite senare ...





2009-05-29 @ 10:41:04 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen