this fält måste fyllas i .


lisa & jag sov till 11 idag .
skööönt =)
nu ska jag snart till lund & bjuda mamma på mors dag fika .
sdan blir det plugg all night long .

igår stack jag hemifrån kl 6.15 och kom hem 01.00 . craaazy !
jag var sååå trött men det gick jätte bra på jobb och var riktigt mysigt hos pappa & elisabeth i svarte .
vi firade mig o farfar .

mina kusiners pappa testar en spikmatta farfar fick i present . hihi .

mina presenter av pappa & elisabeth .
resebok till thailand + thailändska bath ( tack mia mamma! )
& en dag att köra gocart . wihooo . längtar redan !


fick även jätte fina shotglas av Mia som jag inte lyckats få över på datorn (bilden asså hehe) ..
men det kommer under dagen =)

"jag blev rädd"
sååååå gulligt .



2009-05-31 @ 12:43:15 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Anonym

bath


2009-05-31 @ 13:23:30

Postat av: Lina B

Åhh så gulligt, blir ännu gulligare av att hon har världens finaste baddräkt. Har tänkt köpa den till Alma typ tusen gånger...=)


2009-05-31 @ 18:09:09

Postat av: Sandrix

Haha vilken söting!! :D


2009-05-31 @ 18:23:11
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen