mjööölk e mums .

idag var det en dag då många var lediga , en dag då det skulle hända ngt spännande o kul och bara för alla dessa faktorer så TVÄTTAR jag idag *suck* . jag STÄDAR idag och jag letar på saker att sälja på söndag då jag o kerstin (andrés mamma) ska stå på loppis här i malmö och sälja ! meeeen jag borde dock skriva ett arbete men just nu känns tvätten roligare ;-)

imorgon kl 9.00 ska jag passa elvan . vi ska gå på folkets park här i malmö och mata ankorna i pildammsparken ! ska bli så mysigt att få vara med den underbaraste flickn här på jorden ! på kvällen vet jag inte vad som händer ? blir väl ngt lugnt eftersom jag ska sälja kläder kl 9.00 dagen efter ...

b-uppsats redovisning på måndag + grillning av klasskamrater om  hur vi kommit fram till våra slutsatser m.m . kan ju bli spännande =) oral patologi arbetet klart på måndag (jag e klar redan nu wihoo) organisation och ledarskap arbete klart på onsdag (jag är halv-klar- gör resten på tisdag) . sista tentan den 3/6 . 4/6 kommEr belöningen- KRETA !

men NU pasta o köttfärsås rester från igår ! muuums fillibabba!




2009-05-22 @ 14:05:44 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Mia

Hm. Skulle inte du vara ledig imorgon för att göra tenta? Haha....

Miss u!

Pusss


2009-05-22 @ 19:00:15
URL: http://mihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen