valborg 2009 .


behöver jag säga ngt mer om valborg ?
egentligen inte för bilden säger såå mkt .
UNDERBART !
nåja fler bilder kommer nedan, vi hade iaf jäätte trevligt igår och maten var helt fantastiskt . sån sommar-mat ! muuuums ! vi åt och åt och åt, snackade, killarna kollade på bålet och vi hade tjejsnack, sedan åt vi efterätt och godis ! en kväll i mat-tema- precis i mitt tycke =)

en blomma värdparet fick av mig . jag tycker färgen är helt fantastisk !
 

gick lite vilt till där Daniel =)

<3
TACK DANIEL OCH SANDRA FÖR DEN SJUKT GODA MATEN !
VILKEN TREVLIG VALBORG VI FICK =) YEAH !


ola gick i högklackat- sedan fick han på sig emelies ballerina och började dansa balett .
det värsta var väl att han var bättre än alla oss tjejer att gå i högklackat =)

idag ska jag förbereda inför imorgon då tjejerna kommer hit . jag ska jobba imorgon så hinner inte göra det då . ska fixa köttet och såsen så man bara kan tillaga det imorgon sen Lina B och Jonas (som för övrigt krigar i min blogg lite längre ner) ska jag B A K A . ja ni läste rätt. delar av familjen kommer på söndag & då vill jag bjuda på hembakat ! har även lite plugg att göra :-(


2009-05-01 @ 11:39:33 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Ola

Som sagt, för att saker ska göras rätt krävs det en man =) hahaha... Ha de så kul ikväll..


2009-05-02 @ 15:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen