tiden rinner ut i sanden .

idag slog detta mig:


5 dagar kvar i skolan =)
faaaast lär får åka dit den 3/6 och göra omtentamen i Parodontologi ...
orginaltentan är på tisdag som ni ser och Lina har inte öppnat anteckningarna =)
meeeeeeen därför det finns omtentor anser jag =)

wihooo INTE ENS LÖNT O KÖPA ETT NYTT TÅGKORT FÖR 850KR !!!!

denna veckan händer sååå mkt kul:

  • 2 dagar i skolan ENDAST!
  • träffa frida o fika .
  • lina b från klassen kommer hem till mig. wihooo !
  • grillfödelseparty hos erica på fredag .
  • ULLARED m de bästa på lördag .

mkt arbeten i skolan meeeeen det tynger inte mig det minsta . HAAAAAAA !


2009-05-10 @ 23:18:21 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

På fredag är jag leeedig! Typ när ska ni träffas och fika!? Puss gummsi


2009-05-11 @ 09:55:13
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Lina B

Tjohooo, gör våffeljärnet redo, kan inte vänta...=)


2009-05-11 @ 16:11:36

Postat av: Emelie

Vi har sex daxar + läger kvar. Känns riktigt skönt det börjar närma sig "sommarlovet"


2009-05-12 @ 13:23:12
URL: http://emeliepamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen