stellabella .

hej hopp! träningen var kort men kul . efter träningen stannade vi kvar och kollade a-matchen mot hardeberga . tyvärr o skit blev det en förlust med 5-3 . det var inte kul :-(

nu ska jag snart ta mig mot sängen- helt slut ! men vad mysigt väder vi har ! vi från malmö körde via lomma, alltså längs kusten och OM det regnade o åskade ! galet mysigt, så länge man slipper sitta ute !

imorgon blir det tvätt o förhoppningsvis en fika med friday om jag hinner, har lite plugg att göra !


2009-05-26 @ 22:18:58 Länk ett liv var det ja Kommentarer (5) T ()



Kommentarer

Postat av: edona

hahahahaha, pluttan du har skrivit "kuk" istället för kul...:D


2009-05-26 @ 22:31:54

Postat av: Lina

Haha jaaa =) får jag nog ändra!


2009-05-26 @ 22:35:49
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Postat av: Lina B

Hardeberga, fatta att jag har varit där o spelat fotboll i min ungdom....ja det va längesen ;)




2009-05-27 @ 08:12:13

Postat av: Sandrix

Jag har inte riktigt kunnat bestämma mig för vilken färg jag skulle köpa :P Nä pajen var slut :( buhuuuu, så fick ta en cheesecake istället, som vaar helt okej, men inte alls i klass med pajen! Åååh ja till Midsommar hade det varit kul att ha riktigt fina naglar! :D Puss gumman


2009-05-27 @ 09:05:20
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Sandrix

Jag har inte riktigt kunnat bestämma mig för vilken färg jag skulle köpa :P Nä pajen var slut :( buhuuuu, så fick ta en cheesecake istället, som vaar helt okej, men inte alls i klass med pajen! Åååh ja till Midsommar hade det varit kul att ha riktigt fina naglar! :D Puss gumman


2009-05-27 @ 09:05:21
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen