presents . . .

glömt att berätta om malins födelsepresent till mig (som hon absolut inte behövt köpa) som jag fick i lördags ! döööfräcka armband som hon köpt i amerikat från butiken aldo ! i looove them ! tack igen snälla du . du hade verkligen inte behövt !


examinationen är som sagt över och lina ska laga god middag och se stekta gröna tomater !
vi lär inte höras mer ikväll . jag är dödstrött !
denna dagen har varit utmattande .
från 9-16 har vi hört på allas diskussioner .
3 mot 3 opponerade vi på varandras arbete !
det var faktiskt riktigt kul och tydligen hade jag låtit argsint , haha men det var bara för jag gick in diskussionen med kropp och själ och tillät ingen att kritisera de bästa partierna i vårt arbete och lärarna var på vår sida så jag klagar inte . det var arbeten som blev desstu mer sågade ! :-S
men men alla lär ändå blir godkända i slutet !
that´s all !


2009-05-25 @ 18:37:02 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Haha joodå, det är färdigtöjt för idag :P Verkligen skitcoola armband du fick! :)


2009-05-25 @ 18:43:47
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: malin

Det är klart att jag skulle köpa en present till dig, när söta Lina fyller år måste det ju firas, hihi!!!=) Va kul att du gillade dom!!=)

puss


2009-05-25 @ 21:02:22
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen