mummel & mutter .

så då har vi haft grupparbete- förhoppningsvis det sista denna termin =) förbannande b uppsatsen som skulle revideras det sista ! har lite kvar men ska sitta med det ... snart ... ska bara börja packa till kreta resan först . är nämligen urkass på att packa (jag är en sådan som packar timmen innan vilket resulterar till att jag glömmer hälften) så detta året ska jag minsann vara förberedd . + jag har så mkt nya grejer, då blir det roligare o packa !

inte träffat A sedan i söndags och jag saknar honom *mutter* förbannande skola ...

väntandes på mitt sverige flygplan förra året ....
osminkad & vacker .


2009-05-28 @ 14:36:55 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen