malmö djursjukhus .

här sitter snoriga jag . är verkligen super-allergisk mot katter nu . fattar det inte . har haft katt hela livet och nu helt plötsligt kommer det . det kliar på kroppen, rinner från ögonen och näsan blir täppt :-( men kommer aldrig göra mig av med lisa . så är det !

iaf har fullt med katthår på mig efter ett doktorsbesök med lisa . hon ville sitta hos mig hela tiden lilla snuttan . meeeen så duktig hon var och jag älskar malmö djursjukhus . de är så himla goa . de bara berömde lisas söta ansikte hela tiden o berömde hennes lugn . de ville ha en tratt på hennes huvud då de tog blodprov ifall hon skulle bita dem . HA LISA BITA ! det har jag aldrig sett henne göra så hon slapp tratten . hon är så snäll så det finns inte ! men iaf de på djursjukhuset träffar kanske 100 katter i veckan och de tycker säkert inte att lisa är så speciell men det betyder mkt att de iaf säger det tycker jag =) de i lund där vi gick innan matte var malmöit var förskräckliga . hårdhänta, kalla o icke kunniga inom sitt jobb ! lisa ska tillbaka imorgon för röntgen av munnen i och med att hon inte äter hård mat . de kunde inte se ngt idag men ska kolla lisas rötter idag . kan vara en gadd som gör ont och behöver åka ut !

lisa fick bandage =)

det fick vi rycka bort så fort vi kom hem .

lisa är så utmattad . nya tag imorgon !


2009-05-14 @ 13:03:39 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Ååh lilla snuttan, den lilla tassen där med bandaget!! Jag dör ju lite! Hon är verkligen en katt i min smak hihi. Puss gumman


2009-05-14 @ 13:41:10
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen