lisa goes to dr dentist .

lisa ska till doktorn imorgon . jag trodde det var en fas men snäckan äter inte :-( iaf inte torrfoder som hon alltid ätit . hon vill bara ha mjukmat vilket tyder på att hon har ont i munnen så imorgon blir det vaccination + tandläkaren, lilla snuttan !

idag ska jag TVÄTTA big time sedan träffa mamma . ikväll blir det nog hemtenta-skrivande ! ha en skön dag allihopa !


älsklingen även min roomie .
som älskar att ligga med tassisarna vikta under sitt stadiga bröst .


2009-05-13 @ 09:19:34 Länk ett liv var det ja Kommentarer (3) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Men lilla snuttan då! :( Hoppas hon mår bättre snart och börjar äta ordentligt!


2009-05-13 @ 09:27:41
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Lina B

Stackars din lilla mise, hoppas hon blir frisk igen =)


2009-05-13 @ 16:36:24

Postat av: Malin

naw, stackars lilla Lisa, inte kul att se dom man älskar må dåligt. Det värsta är ju att en katt visar inte att den mår dåligt, så det är ju så himla svårt att veta hur hon mår...hoppas allt löser sig mer henne!!=)



Jag kollade inte ESC i går, men jag har förstått att sverige gick vidare, tummen upp för det!!.

Var där några bra bidrag??



Puss puss


2009-05-13 @ 22:32:46
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen