inflyttningfest ikv .

ikväll bär det av till andrés syster linn och hennes daniel för middag ! de har nämligen flyttat tillsammans och bor nu tillsammans . jag har köpt en vattenkaraff från menu som inflyttningspresent ! snart kommer a och hämtar mig ...


299kr i en av min favvo butiker-
charlotte trend .
locket är en kristallfigur man sticker ned för att sluta tätt .
hoppas de blir glada !


söta linn & daniel .

hej hej dååå !


2009-05-22 @ 17:46:58 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Mia

Nu är jag på juuubbb.... Segt värre. Men får gå. Japp, allt är fixat inför kreta :) Du oxå??

Pussss


2009-05-23 @ 06:57:09
URL: http://mihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen