dripp dripp dropp .

usch bara problem . igår kväll innan läggdags upptäckte jag detta:


fastighetsägaren har varit här och grannen är kontaktad .
hoppas de hinner åtgärda detta innan kreta ...

jag kan ju säga att det var väldigt lägligt som mäklaren från den lägenheten jag står i kö ringde .
han meddelade att det såg ljust ut , det var en före mig som skulle bestämma sig ... tackade hon nej var den min . gissa om jag går på nålar !
håll tummarna , jag tror nämligen jag är redo att flytta !


nu ska jag plugga det sista sedan ut på stan med frida .


2009-05-27 @ 11:45:32 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Åååh jag håller tummarna!! :D:D


2009-05-27 @ 21:01:17
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen