"klassfest"

jahapp då var man hemma- lagom sliten från gårdagen- från blekinge . vi har haft det UNDERBART och det var riktigt ledsamt att åka därifrån- trivdes så bra i linas mysiga hus . hon bodde jättefint och rikigt svensson svensson- preics som det ska vara . bodde nära ronneby centrum , granne med en skog, massor med grannar och precis vid havet !

kvällen började igår med ett glas vin- sedan lagade vi tacos- därefter bubblade vi i utomhuspoolen- sedan gjorde vi vid oss- gick lagom bra då fnittret hade kommit igång och alkoholen tagit sig an blodomloppet . men med lite hjälp av malin blev jag fin ! sedan spelade vi singstar o snackade massa gojja ! taxin skjutsade oss till GT (hahahaha)- ett trevligt litet udda ställe . jag älskar sådana ställen ! lite bönder, slagsmål och brudar med hoodtröjor ! vi blev lite utittade och jag kände mig som värsta pentan men såååå kul det var ! nattamaud och vatten i linas kök fick avsluta kvällen !

lördagen spenderades på en promenad i det underbara soliga vädret med lina o hennes vovve bonnie . linda var trött o stannade inne :) malin sov hemma !  duschade och for in till ronneby för att käka lunch o träffa malin o hennes engelske kille . åt lite diverse och sedan gick vi omkring lite i centrum . riiiktigt mysigt var där . synd de inte bor närmre- där hade jag kunnat tänka mig att bo när jag blir husägare !

tack lina för en fantastisk vistelse o tack linda o malin för trevligt sällskap! jag längtar tills skolan sätter igång igen så vi ses :-)

lina o jonas söta bonnie .




från vänster , malin , linda och lina b .






-"jag tänker blogg" . hör ni Lina b ? :) du är såå kul !

jag vann över lina 1 gång- vi var exakt lika dåliga så detta var välförtjänt .
så här ledsen blev lina .
 
LÖRDAG:



så trött efter promendaden !

tack alla som förgyllde dessa dagar !
nu ska jag ha mys med min påg !


2009-03-21 @ 19:47:42 Länk ett liv var det ja Kommentarer (7) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Nämen har Lina lyckats få en fin fläta i luggen!? :) Ni verkar ju ha haft det jätteroligt gumman. Ses i morgon! Puss


2009-03-21 @ 22:15:54
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Anonym


2009-03-21 @ 22:19:21

Postat av: Sandrix

Javisst är det ny bloggdesign! :) Fast bara lite tillfällig hehe. (det tomma inlägget är också jag, något konstigt hände..)


2009-03-21 @ 22:20:08
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Edona

Jag gillar er klassfest! Ni ser ut o ha haft galet skoj!


2009-03-22 @ 15:02:19
URL: http://hooneyimhoome.blogg.se/

Postat av: Edona

Jag gillar er klassfest! Ni ser ut o ha haft galet skoj!


2009-03-22 @ 15:02:21
URL: http://hooneyimhoome.blogg.se/

Postat av: Lina B

Alltså vilken trevlig "klassfest"vi hade, det måste vi göra om. Kan inte vänta tills vi ska komma till Malmö o parta loss!!!!


2009-03-22 @ 16:27:46

Postat av: Buffie

hahaha....visst hade vi det ball på vår "klassfest"!! =) Ska bli ännu ballare när vi tar tjejerna till storstan.....ler



Puss puss


2009-03-24 @ 20:17:52
URL: http://buffie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen