feber goodbye .

hej hallå- nu har febern släppt- utan ipren :-) såå skönt ! har varit produktiv sedan dess- bakat en tigerkaka ! den ska jag smaska på ikväll när jag ser filmen Private valentine- blond and dangerous (jessica simpson är med) . förmodligen en B-film men passar perfekt till ensamma söndagskvällen . blev inget hos andré- bättre jag somnar tidigt och blir riktigt frisk- vill klara av min 4e vecka på praktiken (1v kvar *wihoo*) .


tigerkaka .

saftig =)

jahapp sällskapet som såg melodifestivalen igår (goll, ola, sandra, daniel, hanna o oskar) hade delade meningar om vinnaren . jag tycker den är rätt cool och kan nog ha en chans för den är "unik" men tycker INTE hon sjunger särskilt bra då hon sjunger "vanligt" (alltså inte opera) . men men hamburgarna blev goda och sällskapet var utsökt ! började dock må dåligt redan igårkväll så blev en tidig kväll- men intensiv så det gör inte så mkt !

jag tänker alltid BLOGG vart jag än är bjuden =) :
oskar, hanna o goll

misslyckad bild men sandrix lilla hår kom med iaf o mina fotbollslår =)

så här skule bilden bli- vårt MATbord!

nu ska jag se film- trevlig kväll på er och ha en bra vecka !
nästa vecka är fullspäckad redan:

* praktik
* besök på ålderdomshem
* entré öppnar- skolka praktiken?
* blekinge o träffa lina o malin tillsammans med linda
* badhus i landskrona med mina vänner .


2009-03-15 @ 18:52:51 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Lina B

Tjooho, ja nu e det inte länge tills ni kommer till världs metropolet Ronneby!! Kommer bli så kul, vin och bubbelpool hela kvällen ;)


2009-03-15 @ 19:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen