the day after .

jaaaa jag tar på mig detta- jag ÄR bakis . usch o fy så dåligt jag mådde i morse men efter A lagat makaroner o köttbullar på INTERNATIONELLA KVINNODAGEN (de ni :-) ) börjar jag sakta men säkert få tillbaka huvudet . jag tror allt detta beror på att jag inte åt "nattamaud" innan sängen igår- brukar nämligen göra det o inte må så här . drack inte alls mkt alkohol egentligen igår .

igår var det dags för Malin att bli firad för att hon fyllt hela 23 år . tågen till lund strulade en del så jag drog med mig sandrix i förseningen . som tur var fick vi skjuts av alltid så snälla daniel till furlund och till festen . där serverade malin (o lotten) tacos och fajtitas ! underbart gott ! vi var ett härligt tjejgäng så där var nog aldrig tyst under kvällen- munnarna gick i ett . tiger gjorde rätt och gick undan . måns ville som vanligt vara med där det händer =)

vi spelade singstar (se bild längre ner när jag "sopar mattan" med lotten= alltså: JAG VANN ÖVER HENNE- jag vinner ju aldrig i singstar- det är andra tider nu säger jag hahahaha), åt kladdkaka (otroligt god . rester? *hihi*) och stojjade fram till 23.30 då taxin kom och körde oss till tåget mot malmö . sedan blev det slagt fram till 3.30 ungefär . ovanligt tidigt att åka hem kom vi överens om (haha) men alla kände sig rätt utmattade av all dans så snälla tobbe (tobbelotten) hämtade alla oss och jag fick skjuts hela vägen hem . det var skönt att slippa ta sig hem på egen hand- alltid ett osäkert kort ju !
slockande direkt när jag kom hem, nja- pratade lite med A innan sen hade jag tydligen deckat mitt i samtalet . vaknade vid 11 i morse med en fruktansvärd huvudvärk men nu är allting bra och jag ska hoppa in i duschen =)

ikväll vet jag inte vad som händer . A har tenta imorgon så jag ska nog fixa lite här hemma-
blir lätt lite stökigt då man ska iväg på fest . kläder o skor överallt !
hörs sen !






Jaaaa Tiger på bild =)



Vinst är vardag för mig numera =)



Skål sötnosar!







Måns var på mina fötter en hel del under kvällen .
kanske luktade han liza ?




På slagt .


Tack fina flickor för en trevlig kväll :-)
fler bilder finns här !
=0)
Jag är sååååå glad , så glaaaaad =)


2009-03-08 @ 15:04:04 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Malin

Tack själv gumman!!=) Jag kan fortfarande inte fatta att du vann på singstar igen...hihi!!=)

Just det öppnaren, det hade jag glömt.!!

Måns undrade faktikst om du hade lagt ut några bilder på honom, han berättade att du tog en massa på honom i går. Han blir så himla glad varje gång han får va med på din blogg, hihi!!=)

Puss puss på nosen


2009-03-08 @ 17:04:07
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen