shoppin´is my life .

idag har jag varit i skolan från 13-16 . vi har börjat med en ny kurs som heter organisation och ledarskap och lite marknadsföring ska in där också . idag hade vi föreläsning i marknadsföring . jag gick samhäll/ekonomi på gymnasiumet och mycket var faktiskt repetition och anti (min gym.lärare) hade tydligen lyckats trycka in ngt i mitt huvud . iaf föreläsaren vi hade idag var grym- han gjorde föreläsningen så lätt med hjälp av 2 toaborstar . vissa lärare har det . synd de inte är så många =)

efter skolan stack jag inom stan . behövde shoppa kände jag . blev detta :


vita tygskor från Esprit

klänningar från gina .

linne från H&M

träffade emma A igår (gammal fotbollsspelare i mitt lag) och hon rekommenderade varmt aloe vera för att hålla sig ifrån förkylningar . jag är inne på min 3e på raken nu så nu ska jag testa detta . 1-3 matskedar/dag .

klänning jag köpte I LÖRDAGS från VILA .
dock inte prövat den ännu .
hoppa hoppas hoppas den passar .

nej nu börjar färjan . wiiiiiiieeeee lina b- som vi längtat ! håller tummarna för håkan !
familjen annorlunda ska jag ladda hem sen för jag ska ha uppesittarkväll =)
jag är ledig imorgon- måste dock tentaplugga :-(


2009-03-30 @ 20:01:45 Länk ett liv var det ja Kommentarer (2) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Åh så mycket fint du har köpt!!! Meeen har du inte provat klänningen än!?!?!? haha. Puss gumman


2009-03-30 @ 21:19:35
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Lina B

Alltså jag kollade på familjen annorlunda men ångrar mej för det va inte så kul. Ska kolla reprisen på färjan, vill ju inte missa Håkan i baren!!


2009-03-30 @ 21:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen