nike + challenge .

nu har jag efter veckor av intresse bestämt mig . jag ska joina nike + tävlingen ! verkar grymt roligt och framförallt motiverande . jag gillar att jogga så detta kommer bli roooooligt .

nike+ challenge innebär en hel rad olika saker . man kan tävla mot andra, chatta med andra , sätta personliga rekord och mål , ha en egen personlig tränare etc ... allt man behöver är ett par anpassade skor där man lägger en liten adapter i som registrerar kaloriförbränning och sprungna kilometer samt en iPod nano eller speciellt armbandsur från nike . jag har ipoden redan så behöver skor+ adapter .

just nu leder männen i kampen men vs women men en tjej har rekordet med flest sprungna kilometer på en dag =)

än är inte tävlingen slut- jag ska iaf göra mitt bästa ! hoppas hitta bra skor imorgon- mina annars så bra löparskor är induviduellt anpassade till mig . får besöka löplabbet igen tror jag ! där filmar de hur man springer och kan på så sätt hitta de bästa skorna för dig . joggningen blir som en dans på rosor med rätt skor !

joina du med vett ja =)


agnes representerar tjejerna från sverige !


2009-03-30 @ 21:20:25 Länk ett liv var det ja Kommentarer (0) T ()



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen