movie night

Igår kom patrik o amanda hit- vi såg den nya med brad pitt o george clooney- sååååå dålig eller så fattar jag inte den ? andré var den enda som skrattade- efter det kollade vi bad gastein videos o fick oss goa skratt. vips var klockan 3.30 och sällskapet gick hem . sovit fram till 9.00 men känner jag behöver mer sömn men är en sådan underbar dag så svårt att somna om faktiskt :-( underbart väder ju- solen skiner iaf i malmö !

längtar såå till ikväll:
* hemmagjorda hamburgare
* frukt med vanlijvisp
* goa kompisarna (märk väl maten prioiterades som nr 1 *skämt*)
* melodifestivaken
- en riktigt helkväll =)


liza är alltid väldigt givmild med sin kärlek med männiksor hon aldrig träffat innan . hm ?


bilder från jag var hos mammsen på middag igår kväll:

min mammas syster , myyyy auntie :D

mammas misa Maja .


2009-03-14 @ 09:51:02 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Jaaa, eller jag var inne lite emellanåt för att hämta lite etiketter och för att värma mig, men jag var mestadels ute, jag kan säga att jag inte var jättehet i håret när jag kom hem hahaha, varit ute i fuktigt väder hela dagen och fått lite vatten i huvudet emellanåt :P Jaa vi ses ikväll sötnos! puss


2009-03-14 @ 11:16:01
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen