kyttebullar .

hej hopp!
gick till zooAb o kulle handla kattsand + klosax i denna blåst (varför kan det inte vara fint en dag utan ngt negativt som följer med?) och precis när jag kommer fram så stänger de- fick handla budgetkattsand (som stinker fruktansvärt) på willys och klosax hade de inte . sedan missar jag bussen hem så får vänta 13 min . gaaaaah ! dagen har varit så här hela tiden !

skulle börja kl 8.00 i morse på ett studiebesök på ett företag som heter oral care som sköter munbehandlingarna på äldreboende . 9.30 får jag äntligen åka iväg efter mkt trubbel . lite irriterad blev jag- kunde sovit längre ju och kurerat mig meeeeeen iväg kom vi till världens tråkigaste jobb- tyvärr . gamlingarna var sååå ofräscha i munnen- stackare . söndriga tänder, svamp och muntorrhet . luktade avföring i ett rum och en var jätte snuskig . usch inget för mig men jag beundrar de som jobbar med detta . vilket tålamod !

nu ska jag äta min hemmalagade köttbullar o se linda rosing =) trevlig kväll !


2009-03-17 @ 20:02:14 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Haha fast den finns typ inte än :P Eller den finns, men ingen har skrivit i den och det är bara pappa och jag som vet om att den finns hahaha. Men så jävla ball att det stod: Hej Tjocka! Trodde jag skulle dö när jag såg det hehe


2009-03-19 @ 08:58:47
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen