good morning .


rätt sleten :)
nyvaken o känner mig utvilad !
sovit som en stock med en massa drömmar .
sandrix, du var med- du ville inte doppa ditt hår då vi bada så tappade jag min lins o frågade dig om du kunde kolla OVANFÖR vattenytan om du såg den- då dööök du ner med huvudet o hittade linsen ! sen tappade jag den igen samtidigt som jag vaknade .
vad den drömmen symoboliserade vett i sören - kanske vänskap för d var väldigt kärvänligt gjort=)


2009-03-07 @ 15:58:34 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Haha guuud vilken bra kompis jag är som dyker ner för att leta efter din lins trots att jag inte vill doppa håret! Hahahaha


2009-03-07 @ 16:44:47
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen