bloggis from mum .

sitter hemma hos modern min- moster är nere från göteborg o vi har ätit en god middag o ska snart se let´s dance . jag trodde a skulle på fest ikväll men kände sig inte helt ok efter sin tenta så han är hemma hos mig . men nu har jag lovat mammsen att vara hos henne så får hålla mig ifrån snuff lite . patrik och hans amanda kommer kl 22 och så ska vi se watchmen . hastigt bestämt men såååå kul :D

har hittat ett par stövlar från vagabond jag tänkt på hela dan- får se om d blir dem imorgon eftermiddag/kväll då jag o andré ska till stan (jaaaa han vill till stan me mig) efter jubb! blev liksom bara nagellack idag så måste ju kompensera det på ngt vis! =) på kvällen ska det lagas hamburgare o ses melodifestivalen hemma hos ola o golli!


livet är en fest när man är med dessa töser .


2009-03-13 @ 19:39:50 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Malin

ha ha, kommer ihåg hur vi tog bilden, så kul att vi är så lika när det gäller att fotografera!!

Synd att vi inte kunde va med i morgon, men men det kommer ju fler tillfällen!!=)

Saknar dig gumman!!=)

Pussss


2009-03-13 @ 19:48:34
URL: http://witte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen