soooommar sooommmarlov!

JAG ÄLSKAR ATT VARA SOL-BRRRRUUUUUN!
hoppas solen o värmen hittar hit snart...mia och jag har nämligen haft ett ordentligt snack med herr vädergud i kreta !



förresten så kom mina asos kläder igår och jag älskar allt utom en kjol som var för snäv så den ska tillbaka men min midsommarklänning fanns i paketet =)


nu ska jag o A spela lite mini-golf- det kan faktiskt vara väldigt skoj. sedan ska jag få ngt snyggt sätt få med honom till ikea för att äta köttisar =)

imorgon ska jag till frisören o färga håret...
vilket dilemma!
trodde jag ville bli mer brunett men nu vet jag inte ?
ni som känner mig, snälla säg vad jag ska välja !
håret blev härligt solblekt under kreta-veckan så därför brunett känns taskigt mot håret ..
pliiis välj åt mig?

riktigt mörkt ?

riktigt ljust?

blandat ljust/mörkt ?

ngn annan blandning?

O TITTA INTE PÅ MITT ANSIKTE- UTAN HÅRFÄRG =)


2009-06-14 @ 12:36:17 Länk ett liv var det ja Kommentarer (6) T ()



Kommentarer

Postat av: Lina B

Du vet att jag gillar dej som mörk men ibland känns det frächt att bli blond nu till sommaren så om jag va du hade jag nog blivit blond nu...Man kan ju alltid bli mörk till hösten igen ;)


2009-06-14 @ 13:01:20

Postat av: Lina

Tack gumman =) Det hjälpte mkt! Duuu ses vi snart el hur blir det?


2009-06-14 @ 13:02:38
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Postat av: Anonym

Blond, blond!!!!!


2009-06-14 @ 16:34:17

Postat av: malin

Gud vilken söt klänning du ska ha på midsommar, den kommer bli perfekt!!=)

Jag tycker att du passar i både och, men jag röstar nog på blont nu till sommaren. Du kan ju alltid göra det mörkare sen till vintern igen. Hoppas du kan välja, jag vet hur jobbigt det kan va med hårval!!

pusss


2009-06-14 @ 21:17:57
URL: http://witte.blogg.se/

Postat av: Mia

Mörkt är faktiskt jäkligt snyggt till sommaren, + du passar mycket bättre i det!!! :)

Men ja samtidigt kommer det ju blekas rätt mycket, så kanske lika bra att ha det lite ljusare.?!

Pusss puss


2009-06-14 @ 22:37:04
URL: http://mihas.blogg.se/

Postat av: jonas

Jag tycker du ska va blond(dregel);)


2009-06-15 @ 20:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen