lina shotar!

Detta smakade värre än, ja ni vill ej veta !
iaf premiär för poppis drycken på kreta- RAKI !


jag dricker RAKI- inte kauvlati =)

vår kreta utsikt .

kval sverige- danmark .

grekerna är galna i strandtennis !

imorgon kväll har A bjudit lite folk till sig på grillkväll och han har även skickat sms till daniel som oxå kommer. gissa om jag blev glad? för det innebär att lilla sandra kommer. jag ska hämta henne redan kring lunch imorgon i lund efter jag ätit frukost hos farmor/farfar (alla gör vad de kan nu när jag ej har kök....) sedan ska hon hjälpa mig att fixa lite tillbehör. skönt med hjälp och sällskap =)

jag sitter o tittar på lite recept till imorgon...vill baka en god paj + ngn god potatissallad ....



2009-06-16 @ 21:51:51 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Mia

Haha MUMS för raki eller? Kauvlati, var fasen fick jag det ifrån? =)

I alla fall. Skit balla videos. Saknar det som tusan! :(

Snart midsommar, mys Mindre mys o jobba på lör... :(

Miss u..

PUSSS


2009-06-17 @ 18:33:06
URL: http://mihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen