sentimentalt .


idag började andré sitt jobb på eon. fina nya kläder fick han =)

nu har jag precis tränat o ska snart hoppa ner i badet som A tappat upp.
vilken service man får här hemma.
middagen stod på bordet oxå =)
får nog ge tillbaka imorgon och laga ngt gott till honom .

idag hände ngt fint, jag träffade ett ex´s mamma när jag körde genom bjärred.
såg inte henne men hon ringde upp och det var såå himla mysigt att prata med henne .
vi har inte pratat på många år .
vi stod varandra väldigt nära o varje år önskar hon mig god jul & grattis på födelsedagen via sms .
vart jag vill komma, är att vissa människor förundrar o imponerar på mig .
många år har gått och hon visar fortfarande så mkt till mig .
det värmer i mitt hjärta att känna sådana här människor .
tar det ngnsin slut med A så vet jag att även hans mamma kommer finnas där för mig .
jag hade inte kunnat tänka mig att ha ett förhållande med en "svärmor" jag inte trivs med för ni vet väl som står pojkvännen närmst ;-) ? ALLTID ! mamms pojke , haha =)

stopp på sentimentala lina .

imorgon ska sandra komma in till malmö- till mig =)
yeah !



2009-06-15 @ 22:33:39 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Naw vad söt A är i sina kläder!! :D Vad sött att hon ringde upp.. :) Så mysigt. Haha snyggve-bild på mig där ja! Noooooot! :P Ska bli myyys i morgon hihi. Puss gumman


2009-06-15 @ 22:42:15
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen