lek och bus är livet .

gissa vad jag gjort idag ? bilderna nedan säger nog en hel del .

ikväll har jag o A varit med Ola,Johanna,Oskar och Hanna och sett transformers 2 och den var riktigt bra. så sjuuukt snyggt gjord så det måste kostat skjortan? iaf var det hur trevligt som helst och extra mysigt och träffa gamla gollan som jag inte umgåtts med på ett tag, förr var vi oskiljaktiga och spenderde varje ledig sekund tillsammans. det var då vi var grannar :) men iaf var det super mysigt ikväll!

imorgon ska jag jobba (ångest) så nu ska jag sova första natten i min mögellägenhet utan kökstak + med en fet avfuktare i! god natt kära ni!

2 nya böcker .
den sista boken i shopoholic serien *snyft*


ikväll hade jag på mina nya smycken från cocoo.se
de blev hur uppskattade som helst av gollan =)


2009-06-24 @ 23:35:51 Länk ett liv var det ja Kommentarer (6) T ()



Kommentarer

Postat av: Anonym

Precis vad jag trodde att du läste.... (passande titlar förresten)

Blogg och Shop = Lina ;=)


2009-06-25 @ 00:30:58

Postat av: Sandrix

Vad kul att filmen var bra! Aaaa nääää, nu har du fel för dig! Det är ju inte den sista boken!!! Virrpanna hihi. Det finns en till ju, när hon ska ha barn tror jag! :)


2009-06-25 @ 08:56:12
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Postat av: Lina B

Överlevde du mögelnatten i lägenheten? Söt Elva..! Hon ser så liten o flickig ut, inte riktigt som min stora klumpeduns här hemma, men jag gillar henne mest ändå ;)


2009-06-25 @ 09:59:41

Postat av: Lina

Ja jag hade öppet fönster och stängde sovrumsdörren så gick finfint Lina B ;-) Alma är så flickig hon med! Längtar tills jag ser henne! Elva har två små föräldrar som håller sig under 1,70cm=små barn! Elva har fortfarande 86 och är 3 år! =)


2009-06-25 @ 17:27:53
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Postat av: Lina B

Haha, Alma e 3 o hat 110!! Hon e STOOOR, men ändå världens finaste =) När jag sa att du ska komma så sa hon att om du ville sova på hennes rum så fick du det..;)


2009-06-26 @ 18:31:16

Postat av: Lina

naaaaah sååååå söt hon är :-D det lutar åt att jag sover över faktiskt, hihi


2009-06-27 @ 00:57:37
URL: http://arnebollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen