svett och svett .

vääääärrrrrmmmme, yeeeees =) sitter här i min stekheta lägenhet och tror jag ska svimma, okej inte riktigt men det är hett men gud hör på mig: JAG KLAGAR EJ! ge miiig meeer =)

idag har jag solat med min allra bästa och finaste vän sedan barndomen- petra i bjärred där vi båda vuxit upp. som vanligt går våra munnar i ett så ingen bild hanns med, mer än en innan hon kom, haha, mina 2 nya fina solstolar från ica maxi 2 för 169 :- . petra och jag har umgåtts mer eller mindre i totalt 15 år nu. galet ! iaf har vi en heeeeel del fina minnen o kuligt skvaller om alla ex bjärredsbor att snacka om :)
 



ikväll ska jag och andré grilla här hos mig, utanför alltså :) ,,,sedan ska vi se bio..den hette ngt konstigt så återkommer med namnet! jag längtar iaf. mysa med pojken är det bästa bästa som finns i denna värld sen vad det är för bio kvittar helt och hållet=)

vad har ni hittat på denna varma dag?

jag just nu: såååååå varm .
ska duscha nu tror jah...puh .

sedan jag lärde mig göra fläta- har jag haft det vare dag i håret
jag är lite sen men va sören :)


2009-06-30 @ 16:37:27 Länk ett liv var det ja Kommentarer (1) T ()



Kommentarer

Postat av: Sandrix

Hihi jag tänkte precis kommentera flätan :P Du är så duktig! :)


2009-06-30 @ 16:56:53
URL: http://sandypaprika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS 2.0

Sök i bloggen